Digital Marketing and On line Sales Strategies
Ημερομηνία Διεξαγωγής: Κατόπιν συνεννόσης
Διάρκεια: 10 ώρες.
Κόστος Σεμιναρίου: Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις προσφορές μας! 6937141802 – 2109607154 – 6986391310. Email: info@feeltheflow.gr
Εκπαιδευτής: Γιάννης Αγγελάκης
Τόπος διεξαγωγής – Φυσική παρουσία: Πρότυπο κέντρο Εκπαίδευσης – Coaching – Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας, Σουλίου 1 & Λεωφ. Βουλιαγμένης 326, Αγιος Δημήτριος, Αττική. 1ος όροφος και on line μέσω zoom.us
Στόχος
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται το σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον και λειτουργούν σε αυτό, καθώς και τους παράγοντες που τους επηρεάζουν κατά τη διαδικασία του ψηφιακού τους ταξιδιού. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες να αναγνωρίσουν τη σημασία των «ψηφιακών εμπειριών» και την διαδικασία με την οποία η διάδραση με τους καταναλωτές μπορεί να λειτουργεί προς όφελος τους κάθε στιγμή.
Οφέλη
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν και να κατανοήσουν στοιχεία και πρακτικά δεδομένα σχετικά με τις εξελίξεις και τις πρακτικές του σύγχρονου ψηφιακού marketing και να αξιοποιήσουν τη γνώση αυτή για να προσαρμόζουν την στρατηγική της εταιρίας που εκπροσωπούν. Παράλληλα, το πρόγραμμα αποτελεί ένα βήμα σχετικά με την σύγχρονη πραγματικότητα τον τρόπο λειτουργίας αλλά και διάδρασης του κοινού στο ψηφιακό περιβάλλον με εταιρίες, φορείς, προϊόντα υπηρεσίες και άλλους ανθρώπους. Αναγνωρίζουμε την πραγματικότητα του σύγχρονου customer experience και πώς να προσαρμοστούμε για να είμαστε αποτελεσματικοί ως προς τους στόχους που θέτουμε. Θα παρουσιαστούν αναλυτικά παραδείγματα από Ελλάδα και Εξωτερικό, καλών πρακτικών (case studies) με θετικά –και αρνητικά- αποτελέσματα, καθώς και πρακτικές επιτυχίας ως προς την προσέλκυση ενδιαφέροντος του κοινού και αποτελεσματικών πωλήσεων (direct & συνδυασμένων).
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
DIGITAL MARKETING
Intro & Digital Marketing Fundamentals
H επικοινωνία άλλαξε. Τι έχει αλλάξει και τι παραμένει σταθερό στην digital εποχή. Χαρτογράφηση τελευταίων δεδομένων και τάσεων στην Ελληνική και Παγκόσμια αγορά.
Content Marketing
Digital Content Marketing και η αξία τους στη σύγχρονη εποχή. Σχεδιασμός και ανάπτυξη Digital Content. Tone of voice και communication channels. Ανάπτυξη περιεχομένου με βάση τυπολογίες κοινού (Personas) στις οποίες απευθυνόμαστε. Κατηγορίες και είδη Content marketing. Στοχοθεσία και digital marketing formats.
Αναγνώριση και Οργάνωση καναλιών περιεχομένου
• Owned channels.
• Paid channels.
• Earned channels.
Χρήση social media
• Social Media, Corporate site, Blog, Newsfeeds. Πως οργανώνουμε τη χρήση και την ανάπτυξή τους πως επιτυγχάνουμε διάδραση (engagement) με το κοινό.
• Editorial Calendars προετοιμασία για αξιοποίηση της επικαιρότητας και μέγιστη ανταπόκριση.
• Εργαλεία & ψηφιακές εφαρμογές δημιουργίας περιεχομένου για κάθε κανάλι.
• Video Marketing προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κοινού. Τακτικές για άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία.
SEO (Search Engine Marketing) Higher positioning on search engines results
Πως προετοιμαζόμαστε για να έχουμε καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Εργαλεία για να αξιολογήσουμε την δυναμική της παρουσίας μας. Πως να επιλέξουμε λέξεις και φράσεις κλειδιά που θα κάνουν την διαφορά. Πως επηρεάζουν οι φωνητικές αναζητήσεις το SEO; Τα cookies καταργούνται τι αλλάζει στην επόμενη μέρα
Εμπειρία Καταναλωτών και λειτουργία στο ψηφιακό περιβάλλον
Σχεδιασμός User Experience & User Interface. Βασικά στοιχεία που κάνουν την διαφορά.
Customer Travel Journey: Από την εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι την στιγμή της τελικής αγοράς και η σημασία των καθοριστικών micromoments που επηρεάζουν τις επιλογές του.
Community Management & Participation. Παραδείγματα και καλές πρακτικές. Instagrammability και νέα Social Media Trends.
Google anything. H μηχανή αναζήτησης που οδηγεί και διαμορφώνει την κουλτούρα αναζήτησης του κοινού. Πώς να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητές της. Γνωριμία και αξιοποίηση με ψηφιακά εργαλεία που είναι διαθέσιμα από τη Google. Trends, Analytics, My Business, Keyword Planner, Pagespeed Insights, Web Vitals, Cohorts, Alerts, Console, Correlate κλπ.
Data Mining & Data Monitoring tools. Τι συμβαίνει μετά το κλίκ? Πώς μπορούμε να «διαβάσουμε» συμπεριφορές και να τις εκμεταλλευτούμε προς όφελός μας.
NEW DIGITAL SALES STRATEGIES
Νέα εργαλεία, τεχνικές και τεχνολογίες για την προώθηση πωλήσεων στην digital εποχή. Στρατηγική εστίασης ειδικών κοινών για υπηρεσίες και προώθηση corporate branding.
The halo effect in business και γιατί είναι καθοριστικό συστατικό επιτυχίας. Η αξία των κριτικών και πώς να τις αποκτήσουμε.
Νέες τεχνικές και τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν τις online πωλήσεις. Τί είναι το salestreaming και γιατί αποτελεί αναπτυσσόμενη τάση.
Τεχνητή νοημοσύνη ΑΙ, deep learning και machine learning, εικονική (AR) επαυξημένη (VR) και μεικτή (XR) πραγματικότητα στην υπηρεσία του ψηφιακού marketing. H επόμενη μέρα των πωλήσεων ήδη προωθείται από τους μεγαλύτερος παίκτες στην παγκόσμια αγορά (Amazon, Facebook)
Πωλήσεις μέσω φωνητικών εντολών. Virtual sales πωλήσεις μέσω «Εμπειριών» νέας εποχής.
Πως δημιουργούμε αποτελεσματικά sales funnels με βάση τις αντιδράσεις του κοινού για καλύτερο conversion.
Ηθική δωροδοκία και leads generation. Πώς να τραβήξουμε το ενδιαφέρον του κοινού προσφέροντας του αξία σε σχέση με τα ενδιαφέροντά του και πώς αυτό μεταφράζεται σε πωλήσεις.
Διαφήμιση και Online promotion. Δυνατότητες στόχευσης και επαναστόχευσης γενικών και ειδικών κοινών.
Επιλογή πλατφόρμας & καμπάνιες παρουσίας. Γιατί είναι σημαντική η βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων (campaign optimization) σε πραγματικό χρόνο και πώς επιτυγχάνουμε καλύτερες αποδόσεις.
Παρακινητές κοινής γνώμης: Influencers και Key Opinion Leaders (KOLs) πώς και γιατί επηρεάζουν το κοινό και σε ποιες περιπτώσεις αξίζει να τους εκμεταλλευτούμε. Δημιουργία loyalty και positive Word of Mouth (WoM)
Το παραπάνω κόστος συμπεριλαμβάνει:
- Την Εισήγηση του σεμιναρίου από τον κύριο Γιάννη Αγγελάκη
- Εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
- Το πιστοποιητικό παρακολούθησης της Feel the FLOW
- Δελτίο Αξιολόγησης του σεμιναρίου
Τρόπος Πληρωμής
Η Έκδοση τιμολογίου με την έναρξη και η κατάθεση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας στην Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR8101100810000008100101628.
Δικαιούχος λογαριασμού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΠΑΛΛΑ.
Η εταιρεία μας λόγω του ότι είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, δεν υπόκειται σε χρεώσεις ΦΠΑ, για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης που προσφέρει.
Λίγα λόγια για τον Γιάννη Αγγελάκη
A results-driven professional, highly experienced in the New Media, Internet and Digital Tourism sectors. A skilled strategic thinker and negotiator, keen on business development and project management, delivering sustainable results. A certified instructor with a long background on training corporate employees of all levels, companies, business associations, university and lifelong learning students, in various fields such as Marketing, Tourism & Hospitality, Digital Transformation and New Media.
Λίγα λόγια για την Feel the FLOW
Η Feel the FLOW παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων, σε διάφορα θέματα καθώς και υπηρεσίες Coaching και εκπαίδευσης σε ιδιώτες, στελέχη και επιχειρηματίες. Στα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με κορυφαίες επιχειρήσεις και εκπαιδευτές παρέχοντας την καλύτερη δυνατή λύση σε μια επιχείρηση.
Επίκεντρο ο Άνθρωπος! Το σημαντικότερο εργαλείο σε μια επιχείρηση!
Λίγα λόγια για την Κωνσταντία Πάλλα
ACC ICF COACH –President ICF GREECE CHAPTER 2020.
Η Κωνσταντία Πάλλα / Konstantia Palla, είναι Κοινωνιολόγος, απόφοιτος του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker, Aρθρογράφος.
Ιδρύτρια της εταιρίας Feel the Flow – Greece.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ)
Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία και συνεργάζεται με μεγάλους εκπαιδευτικούς φορείς και Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο σε θέματα Coaching, Soft Skills, Εργασιακά, Stress Management, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Time Management, Συμβουλευτικής, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Κοινωνιολογίας και Κοινωνικής Ψυχολογίας.
Μπορεί να σας ενδιαφέρουν επίσης:
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ