ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Τηλ: 693 714 1802

Εξυπηρέτηση Εσωτερικού Πελάτη

Εξυπηρέτηση Εσωτερικού Πελάτη
Connect – Growth – Inspire – Feel the FLOW of life
Establish a caring culture that helps your company flourish!

Τρίτη 02 & Τετάρτη 03 Απριλίου 2024. Ώρες: 09:30-13:30. ή
Δευτέρα 22 Απριλίου & Τετάρτη 24 Απριλίου 2024. Ώρα: 09:30-13:30 ή 17:00-21:00.
Διάρκεια: 8 ώρες.
Τόπος διεξαγωγής – Φυσική παρουσία: Πρότυπο κέντρο Εκπαίδευσης – Coaching – Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας Σουλίου 1 & Λεωφ. Βουλιαγμένης 326, Αγιος Δημήτριος, Αττική. 1ος όροφος και on line μέσω zoom.us

Κόστος Σεμιναρίου: Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις προσφορές μας! 6937141802 – 2109607154. Email: info@feeltheflow.gr.

Εκπαιδεύτρια: Konstantia Palla, PCC – CMC – ICF

Για να επωφεληθείτε με προκράτηση και ιδιαίτερα προνομιακές τιμές παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εδώ.

Το σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά ζητήστε μας την προσφορά!

Σκοπός του Σεμιναρίου:

Ο σκοπός του σεμιναρίου για τη Βελτιστοποίηση της Εξυπηρέτησης Εσωτερικού Πελάτη είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα εργαλεία που απαιτούνται για την ανάπτυξη και διατήρηση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς τους εσωτερικούς πελάτες. Μέσω συγκεκριμένων θεμάτων και πρακτικών, το σεμινάριο στοχεύει στην ενίσχυση της κουλτούρας εξυπηρέτησης εσωτερικών πελατών και τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης του οργανισμού.

Οφέλη για τους Συμμετέχοντες:

  • Ενίσχυση Δεξιοτήτων: Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν νέες και βελτιωμένες δεξιότητες στην αναγνώριση, κατανόηση και αντιμετώπιση των αναγκών των εσωτερικών πελατών.
  • Ενίσχυση Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων: Το σεμινάριο θα ενισχύσει τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες για αποτελεσματική επικοινωνία με τους εσωτερικούς πελάτες.
  • Καλύτερη Διαχείριση Προσδοκιών: Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να καθορίζουν και να διαχειρίζονται προσεκτικά τις προσδοκίες των εσωτερικών πελατών.
  • Αυξημένη Ευαισθησία Συνεργασίας: Το σεμινάριο θα ενισχύσει τη συνεργατική στάση και την ικανότητα συνεργασίας ανάμεσα σε διάφορα τμήματα του οργανισμού.
  • Αποτελεσματική Διαχείριση Προβλημάτων: Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες για την ταχεία και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων που ενδέχεται να παρουσιαστούν.
  • Καλύτερη Επίδοση Οργανισμού: Με τη βελτίωση της εξυπηρέτησης εσωτερικού πελάτη, ο οργανισμός θα επιτυγχάνει υψηλότερα επίπεδα αποτελεσματικότητας, ικανοποίησης πελατών και γενικής απόδοσης.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη, εργαζόμενους και μέλη των τμημάτων HR, καθώς και όλων των τμημάτων των επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν την ποιότητα της εξυπηρέτησης προς τους εσωτερικούς πελάτες.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

    Εισαγωγή στην Εξυπηρέτηση Εσωτερικού Πελάτη:

  • Ορισμός της έννοιας της εσωτερικής εξυπηρέτησης πελατών.
  • Σημασία της για την αποτελεσματική λειτουργία και επίτευξη στόχων του οργανισμού.

    Επικοινωνία και Συνεργασία:

  • Κατανόηση των Αναγκών του Εσωτερικού Πελάτη
  • Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας με τον εσωτερικό πελάτη.
  • Προώθηση της συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών τμημάτων.

    Ανταπόκριση σε Προβλήματα και Ανάγκες:

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων.
  • Κατανόηση της σημασίας της άμεσης και αποτελεσματικής ανταπόκρισης.
  • Ανάπτυξη αποτελεσματικών δεξιοτήτων

    Διαχείριση Συγκρούσεων:

  • Αναγνώριση πιθανών σημείων σύγκρουσης.
  • Τεχνικές εποικοδομητικής αντιμετώπισης συγκρούσεων.
  • Διαχείριση δύσκολων εσωτερικών πελατών.
  • Καλές πρακτικές για θετικά προσδιορισμένο feedback

    DISC MODEL και τύποι συμπεριφοράς

  • Ανάλυση των 4 τύπων συμπεριφοράς και ο ρόλος τους στη διαχείριση του εσωτερικού πελάτη

    Συμπεράσματα

  • Καλές πρακτικές στην καθημερινότητα για άμεσα αποτελέσματα

Το σεμινάριο γίνεται με διαδραστικό τρόπο, καθ’ όλη την διάρκεια του σεμιναρίου γίνονται ασκήσεις. Βασίζεται στην θετική ψυχολογία και στην καλλιέργεια της θετικής ενέργειας. Δίνεται έμφαση στον εντοπισμό, την ανάδειξη και ενδυνάμωση των θετικών χαρακτηριστικών και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων, με σκοπό την απόδοση και την παραγωγικότητα.

Το σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί ενδοεπιχειρησιακά ζητήστε μας την προσφορά!

Τηλ.: 6937141802 – 2109607154.
Email: info@feeltheflow.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες από δύο συμμετοχές

Η παραπάνω ειδική οικονομική προσφορά συμπεριλαμβάνει:

  • Την Εισήγηση του σεμιναρίου από την κυρία Κωνσταντία Πάλλα
  • Ο εκπαιδευτής διαθέτει κωδικό στο ΛΑΕΚ
  • Εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
  • Το πιστοποιητικό παρακολούθησης της Feel the FLOW
  • Δελτίο Αξιολόγησης του σεμιναρίου

Τρόπος Πληρωμής
Η Έκδοση τιμολογίου με την έναρξη και η κατάθεση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας στην Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR8101100810000008100101628.
Δικαιούχος λογαριασμού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΠΑΛΛΑ.

Η εταιρεία μας λόγω του ότι είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, δεν υπόκειται σε χρεώσεις ΦΠΑ, για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης που προσφέρει.

Με την πεποίθηση ότι θα ανταποκριθούμε με απόλυτη επιτυχία στις εκπαιδευτικές σας ανάγκες, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση θελήσετε.

Digital Marketing and on line Strategies

Λίγα λόγια για την Feel the FLOW

Η Feel the FLOW παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων, σε διάφορα θέματα καθώς και υπηρεσίες Coaching και εκπαίδευσης σε ιδιώτες, στελέχη και επιχειρηματίες. Στα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με κορυφαίες επιχειρήσεις και εκπαιδευτές παρέχοντας την καλύτερη δυνατή λύση σε μια επιχείρηση.
Επίκεντρο ο Άνθρωπος! Το σημαντικότερο εργαλείο σε μια επιχείρηση!

Λίγα λόγια για την Κωνσταντία Πάλλα

Η Κωνσταντία Πάλλα / Konstantia Palla, είναι Κοινωνιολόγος, απόφοιτος του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker, Aρθρογράφος.
Ιδρύτρια της εταιρίας Feel the Flow – Greece.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και ενταγμένη στο μητρώο εκπαιδευτών Λ.Α.Ε.Κ. του Ο.Α.Ε.Δ.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ)
Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία και συνεργάζεται με μεγάλους εκπαιδευτικούς φορείς και Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο σε θέματα Coaching, Soft Skills, Εργασιακά, Stress Management, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Time Management, Συμβουλευτικής, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Κοινωνιολογίας και Κοινωνικής Ψυχολογίας.

palla konstantia

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ρυθμίσεις Απορρήτου
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας ενώ χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας. Αν χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μας μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, μπορείτε να περιορίσετε, να αποκλείσετε ή να καταργήσετε τα cookies μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησης στο Web. Χρησιμοποιούμε επίσης περιεχόμενο και σενάρια τρίτων που χρησιμοποιούν τεχνολογίες παρακολούθησης. Μπορείτε να δώσετε επιλεκτικά τη συναίνεσή σας παρακάτω για να επιτρέψετε την ενσωμάτωση αυτών των τρίτων. Για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε, τα δεδομένα που συλλέγουμε και τον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργαζόμαστε, παρακαλούμε δείτε την Πολιτική Απορρήτου
Youtube
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Youtube
Vimeo
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Vimeo
Google Maps
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Google
Spotify
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Spotify
Sound Cloud
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Sound
ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ