ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Τηλ: 693 714 1802

Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Service

Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Service

Δηλώστε συμμετοχή

Εξυπηρέτηση Πελατών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Κόστος Σεμιναρίου: Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις προσφορές μας! 69371418022109607154 – 6986391310. Email: info@feeltheflow.gr

Τετάρτη 7 και Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024. Ώρες: 10:00-14:00 ή 17:00-21:00 ή
Δευτέρα 23 και Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024. Ώρες: 10:00-14:00 ή 17:00-21:00
Διάρκεια: 8 ώρες.

Τόπος διεξαγωγής – Φυσική παρουσία: Πρότυπο κέντρο Εκπαίδευσης – Coaching – Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας Σουλίου 1 & Λεωφ. Βουλιαγμένης 326, Αγιος Δημήτριος, Αττική. 1ος όροφος και on line μέσω zoom.us

Εκπαιδεύτρια: Konstantia Palla, PCC – CMC – ICF

Για να επωφεληθείτε με προκράτηση και ιδιαίτερα προνομιακές τιμές παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εδώ.

Το σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά ζητήστε μας την προσφορά!

Σκοπός του σεμιναρίου είναι:

Η εκμάθηση και η εμπέδωση τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών με βάση την πελατοκεντρική φιλοσοφία, που λειτουργεί ως μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών, καθώς και ο εμπλουτισμός αυτών των τεχνικών με νέα δεδομένα και νέες πρακτικές.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

Όλα τα στελέχη που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.

Οι αναπάντεχες δυσκολίες των αγορών και ο μεγάλος ανταγωνισμός, οδήγησαν όλες τις επιχειρήσεις, τα τελευταία χρόνια, είτε εμπορικές, είτε υπηρεσιών, να αντιληφθούν ότι, για να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικές έπρεπε να θέσουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους τον πελάτη και την άψογη εξυπηρέτηση του. Η πελατοκεντρική αυτή προσέγγιση και θέση, γίνεται ακόμη πιο αναγκαία και επιβεβλημένη στις παρούσες συνθήκες.

Η Ατζέντα του σεμιναρίου:

Εξυπηρέτηση Πελατών – Πόσο Σημαντική Είναι!
• Εισαγωγή στη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών για την επιτυχία της επιχείρησης.
• Οι συνέπειες της καλής ή κακής εξυπηρέτησης στην εικόνα και την επιτυχία της επιχείρησης.
DISC MODEL – ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
• Εισαγωγή στο DISC Model και τους τέσσερις τύπους συμπεριφοράς
• Κατανόηση των διαφορετικών στυλ επικοινωνίας και πώς να προσαρμόζετε την εξυπηρέτηση σύμφωνα με τον τύπο του πελάτη.

Επιτυχημένη Λεκτική και Μη Λεκτική Επικοινωνία
• Τεχνικές επικοινωνίας που προωθούν την καλή σχέση με τον πελάτη.
• Πώς η μη λεκτική επικοινωνία επηρεάζει την αλληλεπίδραση.

Χαρακτηριστικά της Φωνής: Λόγος, Έκφραση, Χροιά, Άρθρωση – Τηλεφωνική επικοινωνία
• Πώς η φωνητική παρουσία επηρεάζει την επικοινωνία.
• Πρακτικές για βελτίωση της φωνητικής επικοινωνίας.
• Επικοινωνία μέσω Τηλεφώνου
• Σημασία και χαρακτηριστικά της τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Ενεργητική Ακρόαση και Ενσυναίσθηση
• Έννοιες της ενεργητικής ακρόασης και ενσυναίσθησης.
• Εισαγωγή στο Empathy Style και πώς μπορεί να εφαρμοστεί για καλύτερη εξυπηρέτηση.
Η Τέχνη και οι Τεχνικές των Ερωτήσεων
• Δυναμικές ερωτήσεις (Powerful Questions) και η χρήση τους στην εξυπηρέτηση πελατών.
• Διερωτηματική σκέψη και πώς μπορεί να βελτιώσει την αλληλεπίδραση με τον πελάτη.

Γλώσσα Σώματος
• Κατανόηση της σημασίας της γλώσσας του σώματος.
• Πρακτικές για αποτελεσματική χρήση της γλώσσας του σώματος στην επικοινωνία.

Παράπονα και Διαχείρισή τους
• Κατανόηση της φύσης των παραπόνων.
• Τρόποι αντιμετώπισης παραπόνων και πώς να τα μετατρέπετε σε ευκαιρίες.

Τρόποι Αυτοβελτίωσης
• Πρακτικές για συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη.
• Συγκεκριμένες τεχνικές αυτοβελτίωσης για τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.

Να Βλέπετε τα Παράπονα ως Ευκαιρίες
• Η σημασία της θετικής στάσης προς τα παράπονα.
• Πώς να αξιοποιείτε τις προκλήσεις για βελτίωση.

Στρατηγικές Αντιμετώπισης Παραπόνων και Αντιρρήσεων
• Εφαρμογή διαφορετικών στρατηγικών αντιμετώπισης σε διάφορες καταστάσεις.
• Τεχνικές για την επίλυση συγκρούσεων και την καλλιέργεια θετικών σχέσεων.

Εύρεση Σημείου Συμφωνίας και Κατανόηση
• Πώς να επιτυγχάνετε συμφωνία με τον πελάτη.
• Ο ρόλος της κατανόησης στην εξεύρεση λύσεων.

Αφήστε τον Πελάτη να Κατανοήσει τη Δική του Αντίδραση
• Πώς να ενθαρρύνετε τον πελάτη να αναλογιστεί τις αντιδράσεις του.
• Τεχνικές για τη δημιουργία αυτοσυνειδησίας στον πελάτη.

Συμπεράσματα
• Επισκόπηση των βασικών σημείων και ανάδειξη των κυριότερων δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν.
• Ενθάρρυνση για την εφαρμογή των μαθημάτων στην πράξη.

Το σεμινάριο γίνεται με διαδραστικό τρόπο, καθ’ όλη την διάρκεια του σεμιναρίου γίνονται ασκήσεις. Βασίζεται στην θετική ψυχολογία και στην καλλιέργεια της θετικής ενέργειας. Δίνεται έμφαση στον εντοπισμό, την ανάδειξη και ενδυνάμωση των θετικών χαρακτηριστικών και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων, με σκοπό την απόδοση και την παραγωγικότητα.

Το σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί ενδοεπιχειρησιακά ζητήστε μας την προσφορά!

Τηλ.: 6937141802 – 2109607154 – 6978990215.
Email: info@feeltheflow.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες από δύο συμμετοχές
Υπάρχει η δυνατότητα επιδότησης από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του ΟΑΕΔ.

Η παραπάνω ειδική οικονομική προσφορά συμπεριλαμβάνει:

  • Την Εισήγηση του σεμιναρίου από την κυρία Κωνσταντία Πάλλα
  • Ο εκπαιδευτής διαθέτει κωδικό στο ΛΑΕΚ
  • Εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
  • Το πιστοποιητικό παρακολούθησης της Feel the FLOW
  • Δελτίο Αξιολόγησης του σεμιναρίου

Τρόπος Πληρωμής
Η Έκδοση τιμολογίου με την έναρξη και η κατάθεση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας στην Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR8101100810000008100101628.
Δικαιούχος λογαριασμού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΠΑΛΛΑ.

Η εταιρεία μας λόγω του ότι είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, δεν υπόκειται σε χρεώσεις ΦΠΑ, για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης που προσφέρει.

Με την πεποίθηση ότι θα ανταποκριθούμε με απόλυτη επιτυχία στις εκπαιδευτικές σας ανάγκες, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση θελήσετε.

Digital Marketing and on line Strategies

Λίγα λόγια για την Feel the FLOW

Η Feel the FLOW παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων, σε διάφορα θέματα καθώς και υπηρεσίες Coaching και εκπαίδευσης σε ιδιώτες, στελέχη και επιχειρηματίες. Στα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με κορυφαίες επιχειρήσεις και εκπαιδευτές παρέχοντας την καλύτερη δυνατή λύση σε μια επιχείρηση.
Επίκεντρο ο Άνθρωπος! Το σημαντικότερο εργαλείο σε μια επιχείρηση!

Λίγα λόγια για την Κωνσταντία Πάλλα

Η Κωνσταντία Πάλλα / Konstantia Palla, είναι Κοινωνιολόγος, απόφοιτος του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker, Aρθρογράφος.
Ιδρύτρια της εταιρίας Feel the Flow – Greece.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και ενταγμένη στο μητρώο εκπαιδευτών Λ.Α.Ε.Κ. του Ο.Α.Ε.Δ.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ)
Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία και συνεργάζεται με μεγάλους εκπαιδευτικούς φορείς και Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο σε θέματα Coaching, Soft Skills, Εργασιακά, Stress Management, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Time Management, Συμβουλευτικής, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Κοινωνιολογίας και Κοινωνικής Ψυχολογίας.

palla konstantia

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ρυθμίσεις Απορρήτου
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας ενώ χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας. Αν χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μας μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, μπορείτε να περιορίσετε, να αποκλείσετε ή να καταργήσετε τα cookies μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησης στο Web. Χρησιμοποιούμε επίσης περιεχόμενο και σενάρια τρίτων που χρησιμοποιούν τεχνολογίες παρακολούθησης. Μπορείτε να δώσετε επιλεκτικά τη συναίνεσή σας παρακάτω για να επιτρέψετε την ενσωμάτωση αυτών των τρίτων. Για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε, τα δεδομένα που συλλέγουμε και τον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργαζόμαστε, παρακαλούμε δείτε την Πολιτική Απορρήτου
Youtube
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Youtube
Vimeo
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Vimeo
Google Maps
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Google
Spotify
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Spotify
Sound Cloud
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Sound
ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ