Εξυπηρέτηση Πελατών
Εξυπηρέτηση Πελατών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
Κόστος Σεμιναρίου: Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις προσφορές μας! 6937141802 – 2109607154 – 6986391310. Email: info@feeltheflow.gr
Δευτέρα 23, Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023. Ώρες: 17:30-21:30
Τόπος διεξαγωγής – Φυσική παρουσία: Πρότυπο κέντρο Εκπαίδευσης – Coaching – Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας
Σουλίου 1 & Λεωφ. Βουλιαγμένης 326, Αγιος Δημήτριος, Αττική. 1ος όροφος και on line μέσω zoom.us
Διάρκεια: 8 ώρες.
Εκπαιδεύτρια: Konstantia Palla, PCC – CMC – ICF
Για να επωφεληθείτε με προκράτηση και ιδιαίτερα προνομιακές τιμές παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εδώ.
Το σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά ζητήστε μας την προσφορά!
Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
Η εκμάθηση και η εμπέδωση τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών με βάση την πελατοκεντρική φιλοσοφία, που λειτουργεί ως μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών, καθώς και ο εμπλουτισμός αυτών των τεχνικών με νέα δεδομένα και νέες πρακτικές.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Όλα τα στελέχη που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.
Οι αναπάντεχες δυσκολίες των αγορών και ο μεγάλος ανταγωνισμός, οδήγησαν όλες τις επιχειρήσεις, τα τελευταία χρόνια, είτε εμπορικές, είτε υπηρεσιών, να αντιληφθούν ότι, για να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικές έπρεπε να θέσουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους τον πελάτη και την άψογη εξυπηρέτηση του. Η πελατοκεντρική αυτή προσέγγιση και θέση, γίνεται ακόμη πιο αναγκαία και επιβεβλημένη στις παρούσες συνθήκες.
- Εξυπηρέτηση πελατών – Πόσο σημαντική είναι!
- DISC MODEL – ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
- Η επιτυχημένη λεκτική επικοινωνία και η μη λεκτική επικοινωνία
- Τα χαρακτηριστικά της φωνής: Λόγος, έκφραση, χροιά, άρθρωση
- Ενεργητική Ακρόαση και Ενσυναίσθηση. Έννοιες και Τεχνικές: Empathy Style και πως λειτουργεί.
- Η τέχνη και οι τεχνικές των ερωτήσεων: Δυναμικές ερωτήσεις (Powerful Questions), Διερωτηματική σκέψη
- Γλώσσα Σώματος
- Παράπονα και διαχείρισή τους
- Τρόποι αυτοβελτίωσης
- Να βλέπετε τα παράπονα ως ευκαιρίες
- Στρατηγικές αντιμετώπισης παράπονων και αντιρρήσεων.
- Εύρεση ενός σημείου συμφωνίας
- Κατανοήστε το πρόβλημα – Αποκατάσταση
- Αφήστε τον πελάτη να κατανοήσει την δική του αντίδραση
- Συμπεράσματα
Το σεμινάριο γίνεται με διαδραστικό τρόπο, καθ’ όλη την διάρκεια του σεμιναρίου γίνονται ασκήσεις. Βασίζεται στην θετική ψυχολογία και στην καλλιέργεια της θετικής ενέργειας. Δίνεται έμφαση στον εντοπισμό, την ανάδειξη και ενδυνάμωση των θετικών χαρακτηριστικών και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων, με σκοπό την απόδοση και την παραγωγικότητα.
Το σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί ενδοεπιχειρησιακά ζητήστε μας την προσφορά!
Τηλ.: 6937141802 – 2109607154 – 6978990215.
Email: info@feeltheflow.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες από δύο συμμετοχές
Υπάρχει η δυνατότητα επιδότησης από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του ΟΑΕΔ.
Η παραπάνω ειδική οικονομική προσφορά συμπεριλαμβάνει:
- Την Εισήγηση του σεμιναρίου από την κυρία Κωνσταντία Πάλλα
- Ο εκπαιδευτής διαθέτει κωδικό στο ΛΑΕΚ
- Εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
- Το πιστοποιητικό παρακολούθησης της Feel the FLOW
- Δελτίο Αξιολόγησης του σεμιναρίου
Τρόπος Πληρωμής
Η Έκδοση τιμολογίου με την έναρξη και η κατάθεση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας στην Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR8101100810000008100101628.
Δικαιούχος λογαριασμού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΠΑΛΛΑ.
Η εταιρεία μας λόγω του ότι είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, δεν υπόκειται σε χρεώσεις ΦΠΑ, για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης που προσφέρει.
Με την πεποίθηση ότι θα ανταποκριθούμε με απόλυτη επιτυχία στις εκπαιδευτικές σας ανάγκες, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση θελήσετε.
Digital Marketing and on line Strategies
Λίγα λόγια για την Feel the FLOW
Η Feel the FLOW παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων, σε διάφορα θέματα καθώς και υπηρεσίες Coaching και εκπαίδευσης σε ιδιώτες, στελέχη και επιχειρηματίες. Στα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με κορυφαίες επιχειρήσεις και εκπαιδευτές παρέχοντας την καλύτερη δυνατή λύση σε μια επιχείρηση.
Επίκεντρο ο Άνθρωπος! Το σημαντικότερο εργαλείο σε μια επιχείρηση!
Λίγα λόγια για την Κωνσταντία Πάλλα
Η Κωνσταντία Πάλλα / Konstantia Palla, είναι Κοινωνιολόγος, απόφοιτος του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker, Aρθρογράφος.
Ιδρύτρια της εταιρίας Feel the Flow – Greece.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και ενταγμένη στο μητρώο εκπαιδευτών Λ.Α.Ε.Κ. του Ο.Α.Ε.Δ.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ)
Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία και συνεργάζεται με μεγάλους εκπαιδευτικούς φορείς και Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο σε θέματα Coaching, Soft Skills, Εργασιακά, Stress Management, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Time Management, Συμβουλευτικής, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Κοινωνιολογίας και Κοινωνικής Ψυχολογίας.

